21 Mart 2013 Perşembe

L'oreal Lumi Magique Fondöten


Merhaba,
Bu yazının konusu bin bir merakla aldığım L'oreal'in Lumi Magique fondöteni. Kullanmadan önce beğenip beğenmeyeceğimi fazla kestirememiştim. Her zaman ki en iyi fondöteni arama macerama ayak uydurup aldım.
Kullandıktan sonra ise fondötene bayıldım! Herhangi bir high end marka bu fondöteni satıyor olsa eminim satış rekorları kırar.

Fondötenin yapısını çok sevdim. İncecik bir yapısı var, sürüldüğü anda ciltle bütünleşiyor. Bazı parlak bitişli fondötenler benim cildime tam oturmaz, maske gibi kalır. Bunu da cildimin karma olmasına bağlıyorum. Bu fondötende kesinlikle öyle bir durum yaşamadım.

Kapatıcılığı az ile orta seviye arasında. Cilt rengini eşitlemede gayet başarılı. Ama yoğun kapatıcılık arayanlar için yeterli olmayabilir. Ciltte duruşu son derece doğal ve bir o kadar da glowy/parlak duruyor. Elmacık kemiklerinin üstüne tam da istediğim görüntüyü veriyor ki kullandığım hiçbir aydınlatıcı bunu tam olarak başaramamıştı.

Üstüne hafif bir şekilde pudra geçilince de bitişi bozulmuyor. 
Pompasının 'rose gold' olması ise beni benden aldı diyebilirim.
L'oreal, True Match fondötenlerinde olduğu gibi bu seride de renkleri pembe, nötr ve sarı alt tonlu olarak ayırmış. Ben sarı alt tonlu olan D/W3 rengini tercih ettim.
Sephora'nın 45 numaralı fırçası ile uyguladım.
Watsons'dan 30 liraya aldım.


Sevgiler.

24 yorum:

  1. benim cildimin yağlı olduğunu düşünürsek nasıl olur ki :) ama bana ne alacağım işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altına baz ya da üstüne pudrayla olabilir gibi canım ama fondöten olayı çok değişiyor kişiden kişiye :)

      Sil
  2. gerçekten çok güzel durmuş cildinde, pas geçmeyi düşünüyordum ama bu yazıdan sonra deneyeceğim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı artmadan önce denenmeli :) Sanırım bir süre sonra artacak bu fondötenin fiyatı çünkü true match 60 lira civarında. Herhalde yeni getirdikleri için daha uygun fiyatı

      Sil
  3. şahane durmuş:)) bende de lorealin türkiye de olmayan hd fondöteni var o da buna yakın bir sonuç veriyor ama bunu dışarı çıktığım ilk anda deneyeceğim cidden sağlıklı gözüküyor cildin çünkü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ediyorum sende nasıl duracak canım çünkü kuru ciltliydin sanırım.

      Sil
    2. evet evet kuru cildim:)

      Sil
  4. Yaa cok guzel durmus cildinde gercekten canimm, almaya pek heveslendim ama kesin bende sivilce yapar :( Umarim sende aradigin fondoteni bulmussundur gule gule kullan =*)

    YanıtlaSil
  5. Ciltteki duruşuna bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de =) Beklentilerimin üstünde çıktı fondöten =)

      Sil
  6. cildinde çok güzel durmuş canım çok beğendim

    YanıtlaSil
  7. Gratis ve watsonsda indirimdeyken görüp merak ettiğim bir üründü, altyapı sağlam olunca güzel durmaması imkansız :)maşallah canım benim.

    YanıtlaSil
  8. Çok ama çok güzel durmuş cildinde ama zaten cildinin sağlıklı olduğu belli :)

    YanıtlaSil
  9. Nasıl güzel durmuş cildinde bayıldımm . Şu sıralar fondöten arayışındayım bunu alacağım galiba :)

    YanıtlaSil
  10. MAXSFACTORDE IYIDIR TAVISYE EDERIM ISZE YAKISMIS :d

    YanıtlaSil
  11. senin yüzün maşallah zaten bebek gibi çook yakışmış tatlım ama sanki tenine koyu durmuş gibi neden C1 rengini almadın bende beyaz tenliyim onu aldım cuk oturdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu olduğunu bilerek aldım çünkü c serisindekiler pembe alt tonlu ve sarı alt tonlularda en açık bu renk vardı canım.

      Sil
  12. maxfactor ageless elixir serumlu fondötenden sonra başka fondöten almam diyordum, ama bu postundan sonra alacağım sanırım :) serumlu fondöteni denemediysen şiddetle öneririm :)

    YanıtlaSil
  13. Bayıldım ben de bu fondötene.Var mı yok mu belli olmuyor,hiçbir ağırlaşma hissetmiyorum cildimde ki bu benim için en önemli özellik :))

    YanıtlaSil
  14. Ablam da aldi, çok begendi.Benim de ileri zamanda almam wart oldu bir kuru ciltli olarak bana da uygun galiba,

    YanıtlaSil