18 Mart 2014 Salı

Make Up For Ever HD Second Skin Krem Allık 225


Make Up For Ever'ın Hd serisine son eklenenlerden birisi de Second Skin krem allıklar oldu. Alışveriş yapmayı planlamadığım bir günde, cildimde deneyip çok beğenerek tanıştım bu allıkla.


Yapış yapış olmayan, ıslak ya da yağlı bir görünüm vermeyen yapısıyla, klasik krem allıklardan kesinlikle bir adım önde. Kontrolü kolay bir allık olması sebebiyle düzgün, eşit ve pürüzsüz uygulamayı zahmetsiz bir şekilde yapabiliyorum. Benim tercihim 225 numara olan şeftali renkten yana oldu. Diğerlerinde de aklım kalmadı değil. Pembe, bronz, mercan ve daha pek çok ton seride yerini almış.


İçerisinde ışıltı, sim vs. bulunmuyor. Kalıcılığı çok başarılı, gün içerisinde tazeleme ihtiyacı duymuyorum. Pudra allıklara göre daha sağlıklı ve canlı bir görünüm veriyor. Gözeneklere dolmuyor ve sürüldüğü yerde sabitleniyor yani ilerleyen saatlerde akma ya da silinme gibi bir durumla karşılaşmadım.


Uygulamayı Sephora 45 numaralı fırça ya da Real Techniques buffing brush ile yapıyorum. Aynı zamanda parmaklarla rahatça dağıtmak da mümkün.


Fotoğraflarda büyük görünse de aslında oldukça küçük bir ürün ve aynalı olmasıyla da pratik. 2.8 gram. Uzun süre kullanabilirim gibi görünüyor. Rengini vermesi için az bir miktar yetiyor. Fazla sürülmüş ise RT buffing brush tarzı bir fırçayla fazlası cilde yedirilebiliyor.


Adıyla benzer şekilde ikinci bir cilt gibi ciltle bütünleşen bu allığı ben çok sevdim. Benim için hiçbir eksi özelliği olmadı. Özellikle karma ciltli olup krem allık denemek isteyen acaba akar mı yağlı bir görünüme sebep olur mu gibi endişeleri olanlara kesinlikle tavsiye ederim.

Sevgiler.

25 yorum:

  1. Keşke fiyatını da yazsaydınız :) Rengi çok çok güzelmiş, ben de merak ettim açıkçası :)

    YanıtlaSil
  2. cnm bu ürünü nerede bulabilirim ve ne kadara aldın acaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephora' dan aldım ve 73 lira diye hatırlıyorum fiyatını :)

      Sil
  3. Chanel'in krem allıklarına takılmışken bu da aklımı çeldi denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş ve harika durmuş gülerek kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Bobbi Brown ve bunun arasında kaldım ben =S Hangisini alsam acaba diye 2 ay düşünürüm =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bobbi Brown gittiğim yerlerde yok o yüzden devamlı bakamıyorum. Gerçi iyi ki bakamıyorum :D

      Sil
  6. Kesinlikle guzel bir renk, harika, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. Ay harika bir şey:)güle güle kullan, ben de bakacağım kesin:)

    YanıtlaSil
  8. Çok doğal durmuş rengi de harikaymış gerçekten :) Ahh bir de fiyatı fazla olmasaymış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzde 20 indirimle aldım ben iyi oldu o yüzden. Evet, fiyatlar keşke daha makul olsa.

      Sil
  9. Chanel'e rakip gibi duruyor, hatta duruşunu Chanel allıklardan daha çok beğendim diyebilirim. Uygulamanla da ilgili olabilir ama, ilk Sephora ziyaretimde bakacaklarım arasına girdi bile! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Chanel krem allıklar baya populer bu aralar :)

      Sil
  10. Sana cok yakışmış çok beğendim

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlı rengi var ve çok yakışmış bayıldım rengine..

    YanıtlaSil