15 Ağustos 2013 Perşembe

Gratis & Watsons Favorilerim / Seçtiklerim

Merhaba,

 Mac, Nars, Laura Mercier ve diğerleri... High End skalasındaki kozmetik markaları; sektörde öncü olmaları, yaratıcı koleksiyonlar ve tasarımlarıyla başı çekseler de uygun fiyatları ve kolay ulaşılabilen ürünlerle Gratis ve Watsons kozmetik severler için hala önemini koruyor.

 Watsons
'dan alışveriş yapmayı seviyorum. Bir çoğumuz için alışkanlık oldu artık. Sonra Gratis mağaza açmaya başladı ve Balm'ı uygun fiyatlarla satışa sunduğu için hepimizin sevgilisi oldu! ☺ 

 Böyle bir yazıyı uzun zamandır yazmak istiyordum. Bu yazıda bahsedeceğim ürünler bittiğinde tekrar aldığım/alacağım ürünler. Kısacası öylesine seçip koyduğum ürünler değil. Kesinlikle güvendiğim ve her biri makyaj çantamın demirbaşlarından.
Garnier bb krem'i neredeyse her gün kullanıyorum. Yeteri kadar kapatıcı ve aynı zamanda karma cildimle de uyumlu. Üzerine bir de pudra ile geçince tamamdır! Garnier BB Cream detaylı yazı

 L'oreal
True Match kapatıcı, göz altlarım için yeterince kapatıcılık sağlıyor ve aydınlık bir görünüm veriyor. 2 numarasını kullanıyorum.

 Uygun fiyatlı markaların içinde baz olarak fazla seçeneğimiz yok, ne yazık ki. Olanların içinden en sevdiğim ve neredeyse bitmek üzere olan ürünüm L'oreal Studio Secrets makyaj bazı. Yapısı; kullandığım bir diğer makyaj bazı olan Clarins Instant Smooth Perfecting Touch ile oldukça benzer. Clarins'in ürünü performans olarak biraz daha iyi olsa da L'oreal'in bazı da gayet iyi bir ürün.

 L'oreal Lumi Magique Base'
i fondötenle karıştırarak kullanıyorum. Elinizde tek bir fondöten varsa ve cildinizi kurutuyor ya da mat görünümünden hoşlanmıyorsanız, başka bir fondöten arayışına girmektense bu ürünle karıştırıp kullanabilirsiniz. Fondöteninizin daha canlı, parlak ve doğal durmasını sağlayacaktır. L'oreal Lumi Magique Base detaylı yazı

 Kişisel tercih ve beğenilerime göre, uygun fiyatlı allıklar içinde en başarılısı Balm allıklar. Hot Mama, Frat Boy, Cabana Boy elimin daha fazla gittiklerinden. Down Boy'a da sahip olmama rağmen onu kullanmak pek aklıma gelmiyor açıkçası. Cabana Boy ve Frat boy detaylı yazı

 Pastel ProFashion
(9) far paletini sondaki renk için almıştım. Doğruyu söylemek gerekirse Mac farlar dışında diğerlerini fazla tercih etmiyorum. Ama pastel'in bu farları benim için kesinlikle bir istisna. Paletteki renklerin her biri kullanışlı ve 3. renk göz pınarlarını aydınlatmak için kullandığımda çok hoş duruyor. Pastel ProFashion far paleti detaylı yazı

 Golden Rose'un bu rimellerini (Cat Walk, Maxim Eyes, City Style) yakın zamanda keşfettim. Kesinlikle çok sevdim! Siz de benim gibi kirpiklerde temiz görünümü ve tek tek ayrılmış kirpikleri seviyorsanız, denemelisiniz. 3. katta bile topaklanma yapmıyorlar yani istediğiniz kadar yoğun uygulayabilirsiniz. Özellikle turuncu olanı 3-4 kat uyguladığımda takma kirpik etkisi yaratıyor. Ayrıca 6,5 liraya aldığımı da eklemeliyim. Woohoo! 

Rimmel
' in Kate rujlarına bayılıyorum. En sevdiğim renkleri; 101, 03, 107, 110. Rimmel Kate Rujlar detaylı yazı


L'oreal Caresse rujlar ise bir diğer saplantım. Renkleri, yapıları ve dudakta duruşlarıyla her şeyine bayılıyorum. Cheeky Magenta, Aphrodite Scarlet.

 Balm Bahama Mama bronzerı almadan önce renginin fazlaca kahverengi göründüğünden dolayı yüzümde çamur gibi duracağını düşünmüştüm. Kesinlikle, yanılmışım. Hafifçe uygulandığında çok hoş duran bir bronzluk sağlıyor.

 Fondöten, renkli nemlendirici ya da bb krem kullanan herkesin çekmecesinde bir tane fondöten süngeri bulunmalı diye düşünüyorum. Her ne kadar fırçalarla uygulamayı sevsem de, süngerin sağladığı pratiklik ve zamandan kazandırma hiç birinde yok. Bugüne kadar  fondöten ya da diğerlerini hep parmaklarınızla uyguladıysanız bir kere süngerle denemenizi tavsiye ediyorum ve sonuçtan memnun kalacağınızı düşünüyorum. Ürünü ciltle bütünleştirip, olabilecek en doğal şekilde durmasını sağlıyor.

Sevgiler.

26 yorum:

  1. Kesinlikle çok güzel bir yazı olmuş. Benim de en çok kullandığım ürünler Garnier BB krem, Rimmel'in Kate Moss rujları ve Balm'ın allıkları.
    Pastel'in far paletini de merak ettim. Renkleri çok güzelmiş. Deneyebilirim :)
    sevgi ♥

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şeyler seçmişsin benimde favorilerim var aralarında :) diğerlerinide en kısa zamanda deneyeceğiim *.*

    YanıtlaSil
  3. Güzel seçimler :)

    Yalnız, L'Oreal Caresse rujların yapısını, renklerini çok çok beğenmeme karşın, dudağımı biraz kuruttuğunu hissettim. Sende böyle bir şey oldu mu?

    Sevgiler!!! Başak

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş cnm. Alışveriş yapacaklara faydalı öneriler :)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle demirbaş bir yazı olmuş, çok sevdim, emeğine sağlık! <3

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle sana katılıyorum, Watsons ve Gratis'ten alışveriş yapmayı ben de çok seviyorum. Loreal Caresse rujları ve Loreal Lumi Magique Base'i çok merak ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle bir çoğu her evin demirbaşlarından olması gerekenler :)

    YanıtlaSil
  8. Okuması çok zevkli bir yazı olmuş,seçtiğin ürünlerin çoğunu ben de kullanıyorum ve çok memnunum,özellikle The balm allıkları ve Rimmel rujları:)
    http://kozmetikturu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Eline sağlık güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Eskiden elimle uyguladığım fondötenlerimi yaklaşık 6-7 aydır süngerle uyguluyorum ve yazdıklarına tamamen katılıyorum. Şimdi süngersiz bir uygulama düşünemiyorum. Daha önce öyle hissetmememe rağmen şimdi süngersiz uygularsam yüzümde kalıp gibi duracakmış gibi geliyor ten ürünlerim. :)
    Ayrıca çok güzel ürünler seçmişsin. :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir yazı olmuş eline sağlık. tam bir rehber niteliğinde :)

    YanıtlaSil
  12. Yaşasın sık sık post geliyor :)
    Makyaj çantan da Gratis'ten sanırım, geçenlerde ben de aldım, asmalı, seyahat için çok uygun ve deseni böyleydi.

    YanıtlaSil
  13. Güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel bir yazı olmuş bu böyle :) Ellerine sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  16. yeni tanıştım bloğunuz ile takip ettiğim 2. blog olacak.tebrikler

    YanıtlaSil
  17. böyle yazılara bayılıyorum :)
    gratis şube sayısını arttırsın artık the balm balm jovi diye ölcem resmen çoook istiyorum :)

    golden rose rimelleri pembe turuncusu var bende kadınlar gününde 3 LİRAYA aldım yıllardır bloggerların günlük rimel derken anlamazdım kesinlikle anladım golden roselar günlük rimel hacim 0 :(

    kuzenimde essence crazy var pembe amblajlı süper bişey tavsiye ederim :*

    YanıtlaSil
  18. golden rose rimelleri ve garnier bb kremi bende severek kullanıyorum :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Merhabaa çok güzel bir post olmuş seni mimledim :) http://pudrakokulu.blogspot.com/2013/09/mimlendim-2.html

    YanıtlaSil
  20. true match kapatıcıyı bende sevrek kullanıyorum ama artk kullandıgım numarasını üretmiyolar:(

    YanıtlaSil
  21. blogun cok guzel =) hemen takibe alıyorum. bende baya alısveriş yaptım bu indirimlerden kısa süre sonra bende yayınlayacağım neler aldıgımı-bloguma bekliyorum bende seni, grsrz :)

    YanıtlaSil
  22. güzel bir blog hemen takibe alıyorum sizi de beklerim blogumuza:
    http://beyondbeautydesigns.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. Love this post- enjoyed reading it :)

    Follow me on:
    http://alissainwonderland16.blogspot.co.uk/
    xxx

    YanıtlaSil
  24. theBalm ın allıkları benim de favorim hatta tüm ürünleri diyebiliirm :) Balm jovi paleti ile aşk yaşıyorum resmen.
    Seni bir süredir severek keyifle takip ediyorum bana da beklerim :) :*
    pisilimisili.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. balm ürünleri bir harika zaten ğüzel yazı olmuş
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/ göz atar mısın

    YanıtlaSil