12 Ocak 2014 Pazar

Mac Blot Powder


Parlama karşıtı Mac Blot Powder aldığım günden beri makyaj çantamın vazgeçilmez bir parçası oldu. Karma/yağlı cildim için kullandığım matlaştırıcı pudraların hiç birinden tam olarak memnun değildim. Makyaj severlerin bayıldığı, öve öve bitiremediği Rimmel Stay Matte pudra bana yeterli gelmiyordu. 

Kullandığım fondötene, mevsime hatta uyku düzenime göre bile değişebilen cildimin parlama ve yağlanma kapasitesi zaman zaman beni şaşırtıyor. Aynı zamanda pudraların çoğu  cildimdeki küçük pürüzleri daha da belirgin hale getirmesi ortaya hoş olmayan bir görüntü çıkarıyor.
Beklentilerimi karşılayacak pudra arayışındayken internette okuduklarıma göre çoğunluğun oldukça memnun kaldığı Mac Blot Powder' ı almaya karar verdim. Kesinlikle iyi ki almışım diyorum.

Cildimin parlamasını ve yağlanmasını 6 saat kadar önlüyor. Makyajıma gözle görülür renk eklemeden fondöteni ve allığı sabitliyor. Light, medium, medium dark, dark ve deep dark olmak üzere 5 seçeneği mevcut. Ben medium olanını kullanıyorum. Medium olmasına rağmen kabında oldukça açık renk görünüyor fakat dediğim gibi sürdüğümde bir renk değişimi görmüyorum. 

Kapatıcı özelliği yok ve gün içinde makyajı tazelemek adına ideal.
Birkaç istisna dışında makyajımı bitirirken genellikle bu pudrayı kullanıyorum. Makyajımı yaptıktan sonra pudrayı kullanmadım diyelim ya da kullandıktan sonra üzerinden uzun saatler geçti. Pudrayı uyguladığım anda o yağlı ve parlamış görüntüyü alıyor ki bu da en sevdiğim özelliği.

Cildime 'cakey' görünüm vermiyor ve ağırlık hissi yaratmıyor. Fazla yağı kontrol altına alırken cildimde maske gibi duracak matlık yaratmıyor.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder