7 Ocak 2014 Salı

Nars Radiant Creamy Concealer


Ve Nars kapatıcıyı yarattı. Evet, iddaalı bir giriş yaptığımın farkındayım. Hakkında yazılan tüm övgüleri hak eden bir ürün bulunca, şaşırmamak elde değil. Zaman zaman Nars ürünlerinden birinde 'hype' olur. Popüler olmuş Nars'ın ten ürünleriyle yıldızım fazla barışmadığından, aman yine mi ya der geçerim. Sonra merakıma yenik düşer, denerim. Sorun sende değil bende Nars derim ve döngü tamamlanır.

Artıları
Kremsi ve ince yapısı
Orta kapatıcılık ve kapatıcılığının arttırılabilir olması
Çizgilere neredeyse hiç dolmaması (Benim için mucize)
Doğal ve aydınlık bir görünüm vermesi.
Gün içerisinde uçup gitmemesi (Burada yıldızlı pekiyi)
Kolayca dağıtılabilmesi, fırçaya gerek kalmaması
Çabuk sabitlenmesi
Doe foot aplikatörü
Paraben, alkol, parfüm içermemesi

Eksileri
Renk seçenekleri

Bendeki rengi custard/medium1. Genellikle vanilla/light 2 rengi tercih ediliyor. Mağazadaki ışıkların altında Vanilla rengi çok açık ve beyaz göründü gözüme. O yüzden Custard'ı tercih ettim. Eve geldiğimde bana koyu geleceğini fark ettim. İyice dağıtarak idare ediyorum.

Renkleri light, medium, dark diye ayrılıyor. Light 1'i hiç görmedim mağazalarda, Türkiye'ye gelmemiş olabilir ya da benim gittiğim mağazalarda yoktu. Light 2 oldukça açık ve içinde pembe alt ton bulunduran bir renk. Ondan sonraki renk Light 3/Honey , 2'ye göre çok koyu. Hatta Light 3, Medium 1'den  daha koyu. Böyle garip bir renk seçeneği düzeni var. Kısacası uygun renk yakalanırsa muhteşem bir ürün.

Sevgiler.

2 yorum: