17 Ocak 2014 Cuma

Tırnak Bakımı


Manikür yaptırmadığım zamanlarda tırnak bakımımı kendim yapıyorum. Öncelikle Kalyon'nun Tırnak Eti Temizleyicisini tırnaklarıma sürüyorum. Yağ kıvamında bir ürün ve 2-3 dk kadar tırnaklarımda bekletiyorum. Yağı, tırnak ve tırnak etlerime iyice nüfuz etmesi için yediriyorum.  Daha sonra Kalyon'nun Tırnak Eti Peelingini sürüyorum ve tırnaklarıma masaj yapıyorum. İçerisindeki siyah ve beyaz tanecikler sayesinde tırnak etleri iyice yumuşuyor. Tırnaklarımdaki ürünün kalanlarını aldıktan sonra Watsons'dan aldığım tırnak eti aparatı ile temizliyorum. Metal tarafıyla tırnak etlerinin alabildiklerimi alıp beyaz tarafıyla da ittiriyorum. Son olarak da Essence'in tırnak bakım yağını uygulayarak tamamlıyorum.

Peeling ve bakım yağı tırnaklarımdaki sararmış görüntüyü kesinlikle  alıyor. Yaptığım bakımdan sonra çok daha düzgün ve canlı görünüyorlar.  

Sevgiler.

1 yorum:

  1. Merhaba,

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum.Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler

    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil