13 Şubat 2013 Çarşamba

12/02/2013





Gömlek : Atlas Pasajı
Etek : Atlas Pasajı
Bot : Polaris 
Yüzük : Topshop
Oje : Woo 515

Giydiğim kıyafetlerin içinde rahat hissedebilmek benim için çok önemli.Orasını burasını çekiştirmek zorunda kalacağım bir kıyafet giymişsem o gün hem kendimi kötü hissediyorum hem de fazlasıyla stres oluyorum. Feminen parçaları biraz daha sert parçalarla birleştirmeyi seviyorum. Bugün , kamuflaj gömlek ile 
 kloş eteği tercih ettim . Hem belimi biraz daha belirginleştimek için hem de kıyafeti ağır havasından kurtarması için  açık kahverengi ince bir kemer kullandım.Ojelerim renkli olduğu için fazlaca aksesurla boğmak istemedim. O yüzden sadece yüzük kullandım. Siyah yarım botlarla da kıyafetimi tamamladım  =)



8 yorum:

  1. ayyyy saçlar uzamış görmeyeliii :) çook güzel olmuşsun tarzına bayıldım ayıca gömlek bi şahane :) postlarının devamını bekliyoruz tabii şuan bi çok insan devam etmiyosun diye belkide bakmıodur sayfana ama sen paylaştıkça görürler :) bidee resim kalitesi gayet iyi bence bu şekilde devam edebilirsinn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim =)Saçlarım uzadı hatta yeşil yaptım ama aktı bile :D

      Sil
  2. Bu arada kullandigin instragram adresin var miii :)

    YanıtlaSil
  3. Yesil miii :D bende bi ara pembe yapmistin bundan bi kac sene once nasil bi cesaretse istee :D sacinin rengide acilmis daha bi sari olmus 5 ay da neler degismis neler :P :D video bekliorumm bu arada youtube da bsy yapmadigin halde takipci sayin artiooo bekleyenler cok anlicaan :D ay ne uzun oldu ya resmen mektup :D

    YanıtlaSil
  4. Geçen gün Karl Lagerfeld ile konuşuyorum aynı buna benzer bi elbise hakkında. Kemer mozaikli koyu kahve olsaymış daha iyi olurmuş dedi http://goo.gl/lyiTK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen akşamüstü extra shotlı lattelerimizi yudumlarken Diane von Furstenberg'le konu senden açıldı.Seni sordu. Napsın iş güç dedim. Bir ara bana uğrasın ona geyikli kazak hazırladım dedi.
      http://urun.gittigidiyor.com/giyim-aksesuar/yeni-sezon-geyikli-hirka-1-ci-sinif-uzun-omurlu-66868842

      Sil
  5. Beni sormasına şaşırmadım yaptığı karidesli, ıstakozlu çoban salatadan sonra verdim veriştirdim.

    YanıtlaSil