15 Şubat 2013 Cuma

RIMMEL Kate Moss Rujlar


Rimmel'in Kate Moss koleksiyonundan mat rujlar yaklaşık 3 ay önce Türkiye'de satışa çıktı. Rimmel'in rujlarını çok sevdiğimden almamazlık etmedim tabi ki =) . Bu seride kırmızıdan bordoya , nar çiçeği rengine kadar ve daha bir çok renk bulunmakta.Mat bir bitişe sahip, opak ve kremsi yapıdalar.Diğer markalardan mat rujlarla karşılaştırırsak; ne Make Up Forever'ın mat rujları kadar sert ne de Mac'in mat rujları kadar dudağı kurutuyorlar.Yine de dudakları çok kuruyanlar ince bir kat nemlendirici sürüp kullanabilirler.Rujlarda rimmelin her zaman ki vanilya meyve karışımı kokusu var. Beni çok rahatsız etmiyor zaten sürüldükten bir kaç dakika sonra o koku kalmıyor.Rimmel'in rujlarının en güzel ambalajları bu seridekiler olduğunu düşünüyorum.Kırmızı ve siyah kullanımı güzel olmuş.

 
102

 106

                                                                  



107
















                     
 109


















110

















                            
113


















14 yorum:

  1. 109a bayildiimmm hemen gidip almam lazimm :D
    Bu arada kendinide tanitan bi post hazirlar misiiin (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 113 zor kullanılabilicek bir renk.Diğerlerini ben de çok seviyorum =)
      Kendime dair şeyleri paylaştığım şöyle bir tumblr açtım http://mermaidhairgirl.tumblr.com/

      Sil
  2. Hoşgeldin tekrar aramıza :) seni özledik youtubeda da:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba seni çok beğenerek takip eden bir izleyicinim. Yeniden videolarını görünce çok sevindi. Umarım devamı gelir. Tekrar hoşgeldin:)Senden bir isteğim olacaktı. Eğer mümkünse youtubeda rujlarını tanıtan bir video çekebilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba (: Bütün rujlarımla alakalı bir video mu istiyorsunuz yoksa sadece rimmel rujları mı ?

      Sil
  4. Bütün rujlarınızı tanıtan bir video eğer mümkünse:)

    YanıtlaSil
  5. Kate rujlar benimde alınacak listeme eklendi.Hepsi birbirinden güzel.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. CANSUUU....:)
    113 NASIL ALINMALIMI SENCE:))
    YA BİDE SENİN VİDEOLARINA ARA VERDİĞİNİ BİLİYODUM SÜREKLİ BAKIYODUM AMA YOKTUN BUGÜN LA ROCHEDAN KREMLE TEMİZLEYİCİ ALDIM AYNI SERİMİ DİYE BAKIYIM DERKEN BİRDE BAKTIM DÖNMÜŞSÜN ÇOK SEVİNDİM HOŞ GELDİN:) BAŞARILAR CANIM İZLEMEYE DEVAM SENİ :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalırsa mor kapaklı seriden 700 numarayı al derim canım. 113 dudaktaki pürüzleri falan belli ediyor. 700, 113'ten biraz daha koyu ama çok hoş bir nude ton. Mor kapaklı serinin rujları nemlendiricili daha rahat kullanırsın. Bu arada teşekkür ederim canım sevildiğini, beklenildiğini bilmek çok güzel (:

      Sil
  7. Çok sağol canım ya öyle yaparım :)

    YanıtlaSil
  8. rujları dudağında göstermen gerçekten çok faydalı olmuş kolda elde falan gösterince tam belli olmuyor rengi yoğun çıkıyor ama dudakta görünce tam rengi anlıyoruz çok başarılı ;)

    YanıtlaSil