12 Nisan 2013 Cuma

L'oreal Lumi Magique Baz

Merhaba,
L'oreal'in Lumi serisindeki fondöteninden bahsetmiştim. Bugün ise yine aynı serideki makyaj bazından bahsedeceğim. Her ne kadar adı baz olsa da, makyajdan önce aydınlatıcı bir adım olarak kullanılabileceği gibi farklı şekillerde de kullanılabilir. Ürünün üzerinde aydınlatıcı baz olduğu yazıyor. Zaten Lumi serisinde ki bütün ürünler glowy/parlak/canlı bir görünüm verdiklerini vaad ediyorlar.

Ürünün kabını çok beğendim. Beyaz, ince ve şık bir kaba sahip, pompalı bir ürün. Ürün sıkıp bembeyaz olduğunu görünce şaşırdım açıkçası. Ama ürün iyice cilde yedirildiğinde o beyazlığı kalmıyor ve içinde belirgin bir şekilde sim olmaması da bir artı. Nemlendirimi sürüp, fondötenden önce uyguladığımda t bögesine ( alın, burun ) sürmeden uyguladım.

Cildim karma olduğu için bana ağır gelebilirdi. Aydınlık bir görünüm istendiğinde fondöten kullanmadan nemlendiricinizin üzerine sürüp bırakabilirsiniz. Ürünün glowy görünüm verdiğini söyleyemem daha çok cildi aydınlık gösteren bir ürün. Ürünün iyi yanlarından biri ise üzerine fondöten uygulandığında, ürünün verdiği o aydınlık görünümün kaybolmaması.

Ürünü fondötenin üzerine aydınlatıcı olarak denediğimde ise verdiği sonucu sevemedim. Çünkü açık tenli olmama rağmen fondöten üzerine sürüldüğünde oldukça beyaz kalıyor. Denenebilecek bir başka yöntem ise fondötenle karıştırarak uygulamak. Denemediğim için net bir şey söyleyemiyorum fakat iyi bir sonuç alınabiliceğini düşünüyorum. Yapısından dolayı fondötene rahatça karıştırılabilir. İçinde sim olmaması sebebiyle hem doğal hem de aydınlık bir görünüm elde edilebilir.

Ürünün makyaj bazı olma iddiasını gelirsek eğer bu noktada yetersiz kaldığını düşünüyorum. Çünkü ne cildi makyaja hazırlamak anlamında bir katkısı var ne de makyajın ciltte tutunuşunu etkiliyor.
Ürünün üzerinde yazan primer yerine highlighter ya da skin enhancer yazılsaymış daha doğru olurmuş.
Sonuç olarak fiyatını da göz önüne alırsak, aydınlık bir cilt elde etmek isteyenlerin sevebileceği bir ürün. Cildimin yorgun göründüğü günlerde kullanmayı tercih edebilirim.
30 tl.




Sevgiler.

9 yorum:

  1. aydınlatıcılığı süpermiş deneyeceğim.Ama dediğin gibi baz görevini karşılamıyor gibi, o kadar likit ve ince yapılı olunca gözenekleri kapatma ihtimali de azalıyor gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım makyaj bazı olarak beklenenleri karşılayamıyor.

      Sil
  2. 2 gün önce gratisde incelemek için gittim,ben likit aydınlatıcı seviyorum ama tester olmdığı için deneyemedim,ayrıca fiyatı bana çok pahalı geldi,gratisdeki fiyatı 40 tl,sen nerden aldın kuzum,fiyatı daha ucuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons'dan aldım canım ben. Gratis'de daha pahalıydı ben de gördüm.

      Sil
  3. watsonsda geçenlerde bende baktım bu ürüne ama pek içim ısınamamıştı zaten baz görevi görmüyorsa pek de gerek yokmuş iyi yapmışım almamakla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım baz olarak kullanmak istiyorsan pek faydalı olmazdı :)

      Sil
  4. Merhaba canım, youtube da video çekmeyi bıraktın mı??

    YanıtlaSil
  5. mat fondotenler kullanmaktan çok sıkıldım. artık ışıltılı saglıklı görünen birşeyler istiyorum ama evdekileride atmak istemiyorum. şu an max factor lasting performance ve maybelline affintone fondotenim var. acaba bu bazı alıp fondotenlerime karışırıp kullansam olur mu ?fondotenlerime uyum sağlar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köpük fondötenlerin dışında herhangi biriyle karıştırıp kullanabilirsin. Ben elimdekilerin bir çoğuyla denedim ve sonuç başarılı.

      Sil