1 Nisan 2014 Salı

Mart Favorilerim


DOVE BESLEYİCİ BAKIM SAÇ SPREYİ
Saçların kolayca taranmasına yardımcı olurken hem nemlendiriyor hem de yumuşatıyor.

NARS PRO PRIME SPF 30
Makyaj bazı olmasına rağmen makyaj yapmadığım zamanlarda bile kullanır oldum. Yapısını çok seviyorum. Cildi bembeyaz yapan spf li nemlendicilere tahammül olmadığı için bu kadar çok seviyorum ve kullanıyorum. Bir de nemlendirme özelliği benim cildime yetiyor ve altına nemlendirici uygulamadan kullandığım için pratik oluyor.

THE BODY SHOP ALMOND HAND & NAIL CREAM
Bazı el kremleri önce çok güzel nemlendirirken sonra daha çok kurutuyor. The Body Shop 'ın bademli kreminde bu durumu yaşamadığım için severek kullandım. Mevsim geçişlerinde çok kuruyan ellerimi de iyi bir şekilde toparladı.


MAC PINCH ME 
Bu allığa neden bu kadar taktığımı bilmiyorum açıkçası. Çok bayılarak, isteyerek aldığım allıkları bile bu kadar yoğun kullanmadım. Öylesine alıp kendime çok yakıştırdığım bir allık oldu.

CLAIRE'S OJE
Numarası yazan yapışkan çıkmış o yüzden numarasını bilemiyorum ne yazık ki. Zarif bulduğum bir ton ve sürdüğüm zamanlarda tırnaklarımdan gözümü alamıyorum. Aslında sadece mart değil yaklaşık iki aydır en çok bu ojeye gitti elim.

Sevgiler.

5 yorum: