3 Nisan 2014 Perşembe

Alışveriş | Watsons, Sephora, Mac, Real Techniques

Alışveriş yazılarını hazırlaması da okuması da çok keyifli oluyor. Son zamanlarda yaptığım alışverişleri biriktirdim ki hep birlikte görelim tüketim toplumuna yakışır kimliğimi koruyabilmiş miyim? ☺

  
Blogger dünyasının sevgilisi Watsons'a uğramadan olmuyor tabi ki. Gördüğümden beri rüyalarıma girecek kadar taktığım Deborah'ın yeşil bazını aldım. Bazı fondötenlerin sarı alt tonu cildimdeki kızarıklıkları kapatmaya yetecek kadar güçlü olmuyor, cilt rengini düzenlesin diye aldım. Çok umutluyum bu üründen. 33,50 tl.

Daha öncede yazmıştım ciltte beyaz tabaka bırakan güneş koruyucularından güçlü duygularla nefret ediyorum. Pure Beauty BB kremin üzerinde spf 42'yi görünce gözüne ışık tutulmuş tavşan gibi dondum. Kısacası almaktan başka olasılık kalmadı.  19,90 tl.

Mac' in göz kremini bitirdiğimden beri annemin kreminden idare ediyordum. Bitirmek güzel de tekrar olmak olmasa! Mac'in göz kreminden çok memnun olsam da kreme 100 lira vermek cüzdanımda bayağı bir boşluk yaratacağını anladığımda Watsons'da Pure Beauty 'nin göz jeline denk geldim. Kutusunda yazanlar oldukça göz alıcıydı ve bir de Ecocert sertifikalıymış. 19,90 tl

Alışveriş yaptığımda ruj almazsam olmuyormuş gibi tamamen keyfiyet üzerine Golden Rose Velvet Matte 02 numarasını aldım. 12,50 tl


Superdrug markasının iki maskesini kullanıyorum. Diğerlerine denk gelince denemek istedim. Dead Sea Mud Mask ve Witch Hazel Mud Mask 7,50 tl.

Elimdeki kuru şampuanlar bitmek üzere ve kuru şampuan olayına da bir kere bulaştınız mı geri dönüşü yok gibi. Elidor' un boyalı saçlar için ayrıca bir ürün çıkarması da hoşuma gitti. Belki diğerleri kadar beyaz pudra bırakmaz saçta. İkincisini yüzde elli indirimli aldım. 12,90 tl.

Hangi ürünü çok sevsem piyasadan kaldırılıyor! Gliss 'in durulanmayan saç kremi vardı ve kaç kere satın aldığımı hatırlamıyorum. Ne yazık ki artık bulamıyorum. Watsons durulanmayan saç kremi çıkarmış bal özlü ve argan yağlı olanlarını aldım. 9,50 tl


Yıllardan beri allık fırçası almamak için direniyorum. En sonunda Migros'dan Real Techniques Blush Brush' ı aldım. 34,50 tl.

Bahar klasiği olarak yılın ilk bronzlaştırıcısını aldım. Superdrug Solait Instant Bronzer 12,90 tl.


Son iki üründe ise nokta atışı yaptım. Uzun zamandır istediğim ürünleri alıp çıktım. Fondötende kapatıcılık seven biri olarak artık almam gerekiyordu. Estee Lauder Double Wear fondöteni Sephora'dan aldım. 115 tl. Mac Well Dressed refil olarak bulamıyordum. Sonunda denk geldim. 54 tl.

Sevgiler.

18 yorum:

  1. Beni tesvik ediyorsunuz tum blogger arkadaslarim ama,ben diytteyimki hic canim cekmediki benim hic yani 😢😢😢😢😢😒😒😘

    YanıtlaSil
  2. Alışveriş yazılarını okumayı ve yazmayı pek seviyorum. Güzel günlerde kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  3. Watsons'ın bu yeni iki ürününü çok merak ediyorum,yazılarını beklemekteyim :))

    YanıtlaSil
  4. İçim açıldı yine ama hayır şimdi kendimi tutacağım ve online alışverişte kendimi kaybetmeyeceğim:) güzel günlerde kullan kuzuum!

    YanıtlaSil
  5. Canım güle güle kullan hepsini.Deneyimlerinide beklemedeyiz :))

    YanıtlaSil
  6. Göz kremini bende merak ettim şimdi :) Güzel günlerde kullan hepsini ^.^

    YanıtlaSil
  7. Goz kremini ben kullandim cnm yazisi da var blogumda cepten yazdigim icin link veremiyorum. Hepsini gule gule kullan canım

    YanıtlaSil
  8. Hepsini gule gule kullan :) double wear'i almamak icin ben de zor tutuyorum kendimi..

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel şeyler almışsın öylee :) Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. canım iyi günlerde kullan :) daha önce almak istediğin hakkında yazı yazdın mı bilmiyorum ama keşke glorika.com'a baksaydın estee lauder için. orda %25 indirim vardı. bir de kupon bulunuyor çok bu site adına. bayılcaksın bu fondötene :)

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan tatlım hepsini =) watsons ın saç kremlerini merak ettim ^^

    YanıtlaSil
  12. Golden Rose rujları ve Estee Lauder Double Wear fondoteni uzun zamandır denemek istiyorum, yazıyı okuyunca gidip alasım geldi :) Göz kremini de oldukça merak ettim, sanırım deneyeceğim. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  13. güle güle kullan, hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  14. Ama neden yazmıyorsunuz😞

    YanıtlaSil
  15. Güzel ürünlere benziyorlar deneyip görmek lazım

    YanıtlaSil
  16. merhaba , blogumda cilt bakımı çekişi var beklerim :) www.atolyenott.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Yeni blogum var kızlar izler misiniz?
    😊 ozlemacemoglu.blogspot.com

    YanıtlaSil