28 Eylül 2014 Pazar

NOTE ÜRÜNLERİ | Fondöten, Allık, Ruj

Merhaba,
Denediğim andan itibaren beklentimin üzerinde performans göstererek beni  şaşırtan Note ürünleriyle bloguma geri döndüm.

Nyx markasının Hd fondötenini denemek amacıyla çıktığım bir gün, fondötenin bana uygun renginin kalmaması ve mağaza çalışanının yönlendirmesiyle kendimi Note standının önünde buldum.
Matifying Extrem Wear fondöten yağlı ve karma ciltlere yönelik ve Note markasının diğer ürünlerindeki gibi içeriğinde paraben bulunmuyor. Ürünün kutusunda '' Spiraea özü ve ssedir ağacı yağı ile sebum üretimini azaltmaya yardımcı olurken cildin sağlıklı ışıldamasını sağlar. '' yazıyor.
Kullandığım 03 medium beige rengi sarı alt tonlu fondöten kullananları kesinlikle memnun edecektir.
 Mac Studio Fix Nc 15'den daha güçlü sarı alt tona sahip. Koyuluk açıklık skalasında ise Nc 15 ve Nc 20'nin arasında.
Yapı olarak incecik, kolay dağılıyor ve bir kaç dakika içerisinde ciltle bütünleşiyor. Hiç beklemediğim bir fondötenden inanılmaz güzel sonuç aldım. Beğenerek hatta bayılarak kullanıyorum desem yeridir. Kapatıcılık olarak Estee Lauder Double Wear ve Mac Studio Fix ile yarışacak kadar kaliteli bir ürün. Fiyat olarak bahsettiğim ürünlerin yarısından daha az bir fiyatta. Yağlanmayı engellerken yüzü tek boyutmuş gibi tamemen mat ve donuk bir cilt bırakmıyor. Doğal bir görünümle ciltle bütünleşiyor.
Fondöteni uyguladıktan 3-4 saat sonra az miktar pudra geçerek tüm gün idare ediyor. Bazen uyguladıktan hemen sonra transparan pudra geçiyorum  ve bir daha yenilememe gerek kalmıyor.
Terracotta Allık 04 Sugar Sense bakır ile şeftali arasında içerisinde incecik ışıltılar bulunan göşterişli bir renk. Pigmentasyon konusunda ise son derece başarılı. Bana kalırsa joker bir renk, her cilde ve saç rengine yakışabilir. 
(Oje denemesi yapıyordum o yüzden rengarenk tırnaklarımı görmezden gelin lütfen :))

Madem yeni marka tanıyoruz rujlarını denemeden olmazdı. Biri Long Wearing serisinden 14 Note Rose, diğeri Rich Color serisinden 13 Rapture.

14 Note Rose 

13 Rapture
İki ruj da farklı serilerden olmasına rağmen yapılarını benzer buldum. İncecik yapılarına rağmen nemlendirici hissi yoğun ürünler. Renklerini verme konusunda başarılı. Dudağa sürülürken yağ gibi kayıyor. Genelde mat ruj insanıyımdır ve mat olanlar dışındakilere fazla rağbet etmem. Rujların bıraktığı yapış yapış histen hoşlanmıyorum. İki rujda dudakta ağırlık hissi yaratmıyor. Serideki renkler ise muazzam. Abartmamak adına iki tane almakla yetindim. Bir şeyler yiyip içildiğinde üzerinden geçmek gerekebiliyor ama onun dışında bir saat içinde uçup yok olan rujlar kadar dayanıksız değiller.
Fondöten 29.90, Allık 34.90, Rujlar 19.90 ve 18.90 tl.
Boyner'de ekimin 5'ine kadar bir alana bir bedava kampanyası var.

Sevgiler.

7 yorum:

  1. Fondoten çok uygunmuş gerçekten daha pahalı olur diye düşünmüştüm rujun rengide çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. Rapture rujun rengini beğendim <3

    YanıtlaSil
  3. boyun renginizden anladığım kadarıyla aslında daha beyaz tenlisiniz. sanki belli belirsiz, biraz koyu gibi kalmış. belki de fotoğraf ve ışıktan dolayıdır. ayrıca artık uygun fiyatlı ve iyi içerikli ürünlere ulaşabilmek çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. fondöteni çok merak ettim! elimdeki bitince bunu deneyeceğim.:) hayvanlar üzerinde test edip etmedikleri hakkında bilgin var mı?
    Ayrıca yazılarını özlemişim!

    YanıtlaSil
  5. Boynerde note mi satılıyor??

    YanıtlaSil
  6. Adeta mutluluk verdin, hoşgeldin!

    YanıtlaSil
  7. oh yeni yazı dedim görünce. :)
    note ürünleri ilgimi çekmedi de son fotoğraflardaki gömleğine bayıldım. :D

    YanıtlaSil