30 Nisan 2013 Salı

Pastel Silky Dream Fondöten

Merhaba,
Günlük kullanım için fondöten arayışındaydım. Pastel'in son zamanlarda çıkardığı ürünleri de beğenince Pastel Silky Dream fondötene şans vermek istedim. Alalı yaklaşık 25 gün oluyor ve aldığımdan beri neredeyse her gün kullandım. 

Öncelikle ürünün iddialarına göz atalım ;
'Pastel silky dream kapatıcı ve hafif yapısıyla gün boyu kalıcı bir pürüzsüzlük sağlar. Aynı zamanda cildin nemini sağlıklı bir şekilde koruyarak yüzünüze canlılık ve tazelik verir.'

Gerçekten hafif bir ürün, cilde uygulandığında ağır bir his bırakmıyor. Kapatıcılığı az ila orta seviyede.  Benim için en önemli olan şey cilt rengini tamamen eşitlemesi. Burun kenarlarım ve yanaklarımda cildimdeki hassasiyetten dolayı kızarıklıklar var ve bazı fondötenlerden sonra o bölgelere kapatıcı uygulama ihtiyacı duyuyorum ama bu ürün cilt rengini yeteri kadar eşitlediği için fondötenin üzerine kapatıcı geçmeme gerek kalmıyor. Belki sivilce ya da izleri kapatmak isteyenler fondötenin üzerine bir miktar kapatıcı uygulamak isteyebilirler.

Fondötenin bir diğer güzel tarafı ise gün içinde oksitlenip koyulaşmaması. Karma ciltli olduğum için, bazı fondötenler cildimde ki yağla birleşip bir kaç saat sonra rengi koyulaşabiliyor. Bu durum ten makyajı için en sevmediğim durum. Açık tenli olduğum için zaten ten rengime uygun fondöten bulmakta zorlanıyorum. Bir de gün içinde fondöten koyulaşıyor ise iyice kabusa dönüşüyor.

Fondöten benim cildimde yaklaşık 5-6 saat kalıyor. Kullandığım zaman aralığında cildimden uçmuyor.
Karma cildimde, cildimi kurutmuyor ve fazla yağlanmasına sebep olmuyor. Uygulayıp bir yarım saat kadar geçtikten sonra gerçekten ciltle bütünleşiyor ve doğal bir görünüm veriyor. Yaptığım ten makyajının üzerine transparan pudra kullanmayı sevdiğim için yine bu ürünün üzerine hafifçe pudra geçerek kullanıyorum.
Fiyat performans açısından değerlendirirsek 17,90 gibi bir fiyata bence güzel bir ürün. Aldığım için memnunum ve kullanmaya devam edeceğim.



Sevgiler.

11 yorum:

  1. güzellik! ne sürsen güzel duruyor zaten kuzucum :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bir 350 numara kullanıcısı olarak bu fondötenden memnun kaldım, dediğin gibi kapatmada orta seviyede ama ciltte uzun süre duran hafif bir fondöten. Zaten kapatıcılık için bir çok fondötenle birlikte sorunlu bölgeye koyu kıvamlı bir kapatıcı uygulamak gerekiyor.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyor cildin sağlıklı ve pürüssüz , ürünleri anlatmanı çok seviyorum cidden çok açıklayıcı ve bilgilendirici oluyor teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Ürün yorumlamayı çok seviyorum, yararlı olmasına çok sevindim :)

      Sil
  4. Maşallah gerçekten çok güzelsin ya :) denemem gereken ürünler arasında yerini aldı sayende. Güzel günlerde sür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Umarım memnun kalırsın sen de (:

      Sil
  5. çok güzel görünüyor, makyaj bazı kullanmıyorsun değil mi?

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, kapatıcı olarak en uygun ürün hangisi acaba? Sivilcelerim var ve fondoten maalesef etkili olamıyor. Sizin önerebileceğiniz bir marka var mı?

    YanıtlaSil