20 Nisan 2013 Cumartesi

Proderm Organik Argan Yağı

Merhaba,
Argan yağını duymayan kalmamıştır. Saçlarım için argan yağı almak istiyordum fakat piyasada o kadar çok argan yağı var ki ve sorun hangisini alacağına karar vermekte.
O mu iyidir bu mu iyidir derken en iyisi güvendiğim bir yere danışarak almaktır dedim ve uzun süredir alışveriş yaptığım Kadıköy'de bulunan Cemre/Tarçın mağazasına uğradım. Bahsettiğim dükkandan uzun zamandır alışveriş yapıyorum. Annemin devamlı evde bulundurduğu İsveç İksirini de oradan alıyoruz. Dükkanın sahibi Mesut Bey satışını yaptığı ürünlere çok hakim ve bilgisine, önerdiği ürünlere kesinlikle güvenirim. Orada da farklı markaların argan yağları vardı. Uzun uzun hangisinin nasıl ve nerede üretildiğinin bilgisini aldıktan sonra, Proderm markasının argan yağını almaya karar verdim.
Kullanmaya başladığımdan beri çok memnunum. İlk kullandığımda bile etkisini gördüm. Saçın yapısını iyileştiriyor, kırık görünümü azaltıyor ve saçı parlatıyor. Kesinlikle bittiğinde tekrar alacağım. 
Saçlarımın tümüne argan yağını sürdükten sonra 3-5 saat kadar bekletiyorum ve daha sonra yıkıyorum.
Bu ürünü aldığım dükkan Kadıköy'de Watsons'ın bulunduğu sokaktan aşağıya doğru inerken solda kalıyor.

Ürün 50 ml.



Sevgiler.

9 yorum:

  1. ohh güle güle kullan canım, mis gibi olsun saçların :)

    YanıtlaSil
  2. tam da bugun konusuyorduk arkadaslarla. eczanelerde de satiliyor mu ki? bilgin var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum canım eczanelerde satılıp satılmadığını.

      Sil
  3. Güle güle kullan canim kadikoy bana cok yakin ilk firsatta almayi dusunuyorum :) fiyati nedir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 36 lira canım. Ben de bitirdim yenisini alacağım ilk fırsatta :)

      Sil
  4. Dikkatimi çeken şey üzerinde "Ecocert" sertifikası da var güvenilir demek ki, güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım eco cert sertifikası önemliymiş. Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. aynı ürün benim yaşadığım şehirde bir kozmetik mağazasında da var ama ambalajı biraz faklı gibi. ecocert sertifikalı o da aynen fakat fiyatı 10 Tl :S ben argan yağını 100 tl ye aldım o da ecocert sertifikalı arada uçuk bir fark var anlamadım...

    YanıtlaSil