17 Mart 2014 Pazartesi

Dove Besleyici Bakım ve Yoğun Onarıcı Saç Bakım Spreyi


Çokça karışan ve zor taranan saçlarla uğraşmak zordur. Bir de benim gibi ince telli saçlara sahipseniz saçlarınızı yıkadıktan sonra açmaya çalışmak mücadeleye dönüşebiliyor. Bu noktada kurtarıcılar olarak,  iyi bir tarak ve saçı taramayı kolaylaştıran spreyler devreye giriyor.

Dove'un çift fazlı saç bakım spreylerinden Yoğun Onarıcı olanının içerisinde mikro nemlendirici serum bulunuyor. Saçların kopmasını ve uçlarının kırılmasını önlemeye yönelik bir ürün. Besleyici Bakım spreyinin içerisinde ise badem ve argan yağı bulunuyor. Bu ürün ise kuru ve kabaran saçları beslemeye yönelik. İkisi de saçların kolayca taranmasına yardımcı oluyor. Saçlarımı yıkadıktan hemen sonra tarama öncesinde uyguluyorum. İstenirse kuru saçlara da kullanılabiliyor. Özellikle sarı kapaklı olan favorim oldu. Saçların taranmasına yardımcı olmakla birlikte saçı besliyor, nemlendiriyor, yumuşacık yapıyor ve hoş bir kokusu var. Saçlarım işlem gördüğü için, Besleyici Bakım spreyi daha bir hoşuma gitti. Diğerine nazaran daha yumuşatıyor saçları.  İki saç spreyi de saçları ağırlaştırmıyor ya da yağlandırmıyor. Besleyici Bakım serisinin diğer ürünlerini de uzun süre kullandım. Serinin diğer ürünlerini merak edenler, buradan okuyabilirsiniz

Önceden bir iki kere bu tarz saç spreylerinden kullanma girişimim oldu. Bir iki kere kullandıktan sonra çöpü boyladılar. Çünkü yaptıkları tek şey saçlarımı ıslatmak oluyordu ve taramaya yardımcı olanına denk gelmedim. Saçları zor taranan ya da boyalı, yıpranmış saçlara sahip olanlar bu iki ürüne şans verebilirler.

*Ürün, deneyimlemem için firma tarafından gönderilmiştir.

Sevgiler.

3 yorum:

  1. Ben Down Under kullanıyorum oldukça memnunum tavsiye ederim üstelik içeriği de temiz ;)

    YanıtlaSil
  2. Şu anda ben dove besleyici bakımı kullanıyorum.Ve çok memnunum.Saçınızı yumuşatıyor,kıvırcık bir saç yapısına sahip olduğumdan saçım zor taranıyor ama spreyle artık çok kolay taranıyor.Başka spreylerde kullandım.Tamam bazıları ile kolaylıkla taradım fakat saçım sıktıktan itibaren yağlanıyordu.bunda öyle bir şey yok ve kokusu çok güzel tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kullandım tavsiye ederim. Saçın kolay taranmasını ve az da olsa şekil almasını sağlıyor.

    YanıtlaSil