15 Mart 2014 Cumartesi

Rimmel Wake Me Up Fondöten


Watsons müşterilerinin isteklerine kulak vererek, çok merak ettiğimiz Rimmel Wake Me Up fondöteni getirerek bizlere deneme fırsatı vermiş oldu. Almak için Kadınlar Günü indirimini bekledim ve yüzde 40 indirimle benim oldu.

Fondötenin iddiası; cilde aydınlık ve canlı bir görünüm vermesi, içeriğindeki a vitaminiyle nemlendirmesi ve yorgun görünümü alması.

İçerisinde ışıklı ortamda belli olan küçük ışıltılar bulunuyor. Gerçekten de canlı ve aydınlık bir görünüm yaratıyor. İçeriğindeki ışıltılara rağmen parıl parıl disko topuna dönüşmüyorum. Özellikle yorgun ve uykusuz kalınmış günlerde kullanmak için bire bir.

İçerisindeki ışıltıları görünce herhalde kullanamayacağım dedim ve cildimi yağlandıracağını düşündüm. Şaşırtıcı bir biçimde beklediğim gibi olmadı. Karma olan cildimde normalde nasıl ve ne kadar sürede yağlanıyorsa yine öyle oldu. Ekstradan bir parlama ya da yağlanma yapmadı cildimde. Kalıcılığı da hiç fena değil. 7-8 saat kadar gayet güzel şekilde cildimde kalıyor. Aydınlık ve canlı görünüm isteyen karma ciltliler de şans verebilirler.

Hafifle orta arasında kapatıcılığa sahip. Burun kenarlarımdaki kırmızılıkları tamamen nötrleyecek kadar yoğun değil. İhtiyaç duyulan bölgelere kapatıcıdan yardım almak gerekiyor.


İndirimde daha açık numarasını bulamadığım için 200 Soft Beige olanını aldım. Boynuma bronzer geçerek kullanıyorum. Hafif bir kokusu var ve içerisinde spf 15 bulunuyor. 

Sonuç olarak sevdiğim fondötenlerin arasında yerini aldı. Kapatıcılığı biraz daha yoğun olsaydı daha da iyi olabilirdi benim için. Ama fazla parlama yapmamasıyla büyük bir artı aldı benden.

Sevgiler.

2 yorum:

  1. Bende ındırımde yakaladım rengımı ve severek kullanıyorum rımmel gonlumde taht kurmaya aday :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan tatlım watsons a gidebilirsem bende alıcam =)

    YanıtlaSil