21 Mart 2014 Cuma

Kontur ve Aydınlatma

Kontur nedir, ideal yüz tipi hangisidir falan hiç bunlara girmeden, günlük makyajımda pratik şekilde kontur ve aydınlatmayı nasıl yapıyorum bunu paylaşacağım.
Sevdiğim iki ürün; H&M Bronzing Powder / Gorgeous Tan ve L'oreal Lumi Magioue Highlighting Pen / 1 Light.

Fondöten uyguladıktan sonra

Elmacık kemiklerinin altına, saç diplerine, çene kemiğinin altına kontur uyguladıktan sonra / Real Techniques contour brush 
(Boynuma da bronzer geçiyorum.)

Aydınlatıcı kalem

Ta-daa



Eskiden konturmuş, aydınlatıcıymış hiç uğraşmazdım. Şimdi de kontur yapmadan allık süremiyorum, çok alıştım. Yüz daha derli toplu duruyormuş gibi geliyor. Fondötenden sonra yüze farklılığını veren boyutlar kayboluyor.  

Sevgiler.

7 yorum:

  1. Eline sağlık çok beğendim tatlım

    YanıtlaSil
  2. ben de güzel ve öğretici buldum postunu :) xxx

    YanıtlaSil
  3. Bende kontur yapmayınca kendimi garip hissediyorum yüz daha hoş gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Önceden hiç sevmiyordum yapa yapa hem alıştım hem de kendime yakıştırdığım uygulama şeklini buldum :)

      Sil
  4. gerçekten insanı değiştiriyor bende bir bronzer almalıyım artık :))

    YanıtlaSil