23 Mart 2014 Pazar

Ucuz ve Etkili | Cilt Bakım Ürünleri Önerileri ★ Superdrug Aloe Vera Mud Mask


Bu yazı dizisinde kullanıp memnun kaldığım ve fiyat olarak 20 liranın altındaki cilt bakım ürünlerini yazacağım. Hem ucuz hem de etkili cilt bakım ürünleri keşfetmek zor. Cilt bakımına çok ilgili olduğum için deneyimlerimi bir yazı dizisi altında paylaşmanın iyi bir fikir olduğunu düşünüyorum.

Superdrug, İngiltere markası ve Türkiye'de sadece Watsons'da satılıyor. Ürünleri Leaping Bunny logolu yani hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar. Aynı zamanda üründe paraben bulunmuyor.

Normal ve karma ciltlere uygun olan maske içeriğindeki Aloe Vera ile cildi nemlendirmeye ve yatıştırmaya yardımcı olurken, çamur ile de cildi temizlemeye yardımcı oluyor.

Yapısı beklediğimden daha yumuşak ve macun kıvamında. Cilde eşit bir şekilde dağıtmak oldukça kolay. Çamur maskesi olduğu için daha sert kıvamlı bekliyordum.

Temiz cilde uygulayıp 10-15 dk bekletiliyor ve durdukça sertleşiyor. Ben 20 dk kadar bekletiyorum ve ondan sonra yıkıyorum.


Cildi yormadan, germeden ciltteki kiri, kalıntıları ve fazla yağı alarak diğer taraftan da hafif nemlendirerek görevini tamamlamış oluyor. Gerçekten de üzerinde yazdığı gibi cildin stresini, yorgun görünümü alıyor. Cildimdeki kızarıklıkları hafifletmeye ve cildimi yatıştırmaya çok yardımcı oluyor. Cilde verdiği rahatlamış, dengeli ve yumuşacık görünüm 7.50 lira olan fiyatın çok üstünde.

Maske Sonrası

Özellikle, maskelerin cildi temizlerken fazlaca gerdiğini ve nemsiz bırakıp, kuruttuğunu düşünenlere bu maskeyi denemeleri için şans vermelerini tavsiye ediyorum.

Sevgiler.

4 yorum:

  1. Maske sonrası ne kadar duru bir cildin var :) denemeye değer bir maske anlaşılan

    YanıtlaSil
  2. Ben ahududulu olanı kullanıyorum çok güzel bunu da elimdekiler bitince denemek istiyorum =)

    YanıtlaSil
  3. Makyajsız lara croft'a benzeten bir ben miyim acaba :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı dizisi olmuş :) Ürünü de merak ettim. Bir daha Watsons'a uğrayınca bakayım :)

    YanıtlaSil