19 Mart 2014 Çarşamba

Essence Long Lasting Rujlar | 07, 08, 09, 10


Essence Long Lasting rujları tek kelimeyle anlatmak gerekirse; Muhteşem! Long Lasting rujlar, fiyatlarını aşan performansları, renk seçenekleri ve yapılarıyla beni gerçekten etkiledi.
Nemlendirici yapıları ve rengini kolayca veren opak dokusuyla sadece beni değil deneyen pek çok kişiyi memnun edeceğini düşünüyorum.


Essence rujların ambalajlarını siyah yaparak ve ortasına rengini belli eden çemberleri koyarak görünümlerini hem şık hem de pratik hale getirmiş.


Seride 10 renk bulunmakta ve hepsi birbirinden güzel tonlar. Kalıcılıkları 4 saat kadar ve bir şey yerken, içerken çabucak silinmiyor. Dudaktan silinirken rengi hafifleyerek uçuyor yani bazı rujlarda olan dudak çizgilerinde birikip diğer yerlerden tamamen çıkan çirkin görüntüye sebep olmuyor.


Long Lasting rujlardan önce dudak kalemi kullanılırsa daha iyi olacağını düşünüyorum. Yapıları nemli olduğu için dudak kenarlarında düz çizgiler elde ederken zorlanıyorum.


07 NATURAL BEAUTY

08 COLOUR CRUSH

09 WEAR BERRIES!

10 COTTON CANDY



Serinin diğer renklerini de ilerleyen zamanlarda paylaşacağım. Renklerin hepsi birbirinden güzel olduğu için karşı koyamadım ve diğerlerini de aldım. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 7.50 liraydı.  

Sevgiler.

13 yorum:

  1. 7 ve 9'u çok sevdim! ^_^

    YanıtlaSil
  2. Ben sadece 01 rengini almıştım yapısını gerçekten çok beğendim ama diğerlerinden alacak renk bulamamıştım elimdeki rujlara benziyor diye.. Sanırım doğal tonda bir ruj alsam fena olmaz ;) Güle güle kullan bu arada fotoğraflara da bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :* Doğal renkler de var aslında belki baktığın yerde kalmamıştır.

      Sil
  3. Cotton candy cok yakismis, bende de kirmizilarindan 2 ton var adlarini hatirlayamadim ama bende cok memnunum fiyatina gore kalite muthis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelim :) Senin duru güzelliğine çok yakışmıştır kırmızılar :)

      Sil
  4. Bende de 3 rengi var cidden şahaneler! :)

    YanıtlaSil
  5. yaa sana ne sürsen yakışıyor. yine sen de görüp beğendiğim bir ruj vardı flormarın. gittim aldım ama sendeki kadar güzel durmuyor bende. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba hangisiydi ? Bence sana öyle gelmiştir canım eminim yakışmıştır :)

      Sil
  6. 9 tamda bu aralar aradığım renk :)

    YanıtlaSil
  7. 07 numara harika durmuş :) aradığım renk bu olsa gerek

    YanıtlaSil